ETT AV FYRA

 
 
Nej såklart man inte vill vara sämre. Här gör vi också en
genomgång av 2012 som varit ett ganska så perfekt år. 
För att inte tråka ut er helt så delar vi upp det i fyra delar. 
 

 
 
      JANUARI:
 
 
I Härryda lyste snön med sin frånvaro och jag bar en liten Cornelis
i magen. Vi åt julens överblivna godis och åt långa frukostar. Jag
köpte också mitt 50 mm/1,4-objektiv och en ny självutlösare, vilket 
resulterade i en del självporträtt. 
 
      FEBRUARI:
 
 
Jag fick i besök i Härryda av två då nyfunna vänner, vi köpte nya
köksstolar, Rasmus hämtade hem en gammal radio från soptippen,
jag gick nästan jämt runt i haremsbyxor och tofflor och kvällsljuset
i sovrummet var vissa kvällar sagolikt. 
     
 
      MARS:
 
 
Magen hade växt sig stor, jag hittade ett par nya favoritskor på 
loppis och vi slog till med årets första grillning. Dagarna bjöd på
allt mer ljus och min hjärtevän tog väldigt väl hand om mig som 
började bli allmänt trött på att vara gravid. Jag beställde hem en 
fotobok samlad med mina bästa bilder och jag fotograferade Cecilia. 
 
 
To be continued....

 
 
 
 

Kommentarer:

1 Amanda Landegren:

Hej! Jättefina bilder!!
Jag har just nu Veckans blogg på min blogg! Vinsten är inte bara en länk, utan jag skriver lite om vinnarens blogg också! Kika in vetja!

Kramar Amanda! :)

2 Smultris:

Den svartvita bilden till höger om bilden med kistan är helt underbar... Det är precis så jag tycker att ett svartvitt porträtt ska se ut för att fånga betraktaren. Det finns både spänning och skönhet i det fotot.

Svar: Åh men tack! Kul att höra det från dig också, the master of svartvitt ;)
JOSEPHINE KARLSSON

Kommentera här: