TVÅ AV FYRA

 
APRIL:
 
I Mars hände absolut noll och inget, eller möjligtvis väldigt lite. 
Vi hade flera picknickar nera vid sjön, jag snajdade till mina
hörlurar och knäppte en av mina favoritbilder på Holger i skogen. 
Jag upptäckte också instagram och övergav ett tag kameran 
för mobilen, fotografj heter jag där.
 
      MAJ: 


 
I maj hände däremot mycket. Jag var allmänt jättetjock, vår fina 
pappa fyllde 30 år, jag kapade håret och jag slutade jobba och
lämnade än mer tid för långa frukostar. Jag fotograferade
Pernilla, Olle och Jesper och framför allt, vår älskade Cornelis
kom till världen med ett planerat kejsarsnitt den 28:e maj.  
 
     
      JUNI:
 
Vi låg på sjukhuset med Cornelis i en vecka efter hans ankomst 
eftersom han behövde lite hjälp på traven med syresättningen.
Jag började om på nya kula här på blogg.se och vi åt hiskelga
mängder av vattenmelon och jordgubbar. Min minsta syster
fyllda vuxna år, vi hängde en del på liseberg och försökte 
anpassa oss till livet som tvåbarnsföräldrar. 
 
 
There will be more....
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: