PÅ LAGOM MYCKET VIFT

 
Jag går sällan i vanliga affärer eftersom jag köper det mesta i andra hand. 
Men när min son behövde underkläder kände jag att han kunde få slippa 
de begagnade. Så jag tog snabbt på mig lotten att ordna kalsongbristen. 
Inte för att jag gillar att gå i affärer utan för att jag såg min chans till lite 
tid ifred. Så med några timmar att slå ihjäl efter mitt uträttade ärende så 
lämnade jag det befolkade köpcentret för andra små äventyr. 
 
 
 
 
Jag gick en ganska lång promenad. 
 
 
 
 
Jag gick och köpte mig en miniflaska med bubbel...
 
 
 
 
 
...och mina favoritnötter.
 
 
 
 
 
Jag korkade upp, även om jag alltid varit lite rädd för de här korkarna. 
 
 
 
 
 
Jag slog mig ner i gräset på en höjd. 
 
 
 
 
Och tittade ut på ett berg. 
 
 
 
 
 
Jag hittade en vacker stentrappa och önskade att jag hade haft en modell 
med mig att fota i trappan. I brist på den önskade modellen fick flaskan 
demonstrera en bit av trappan. 
 
 
 
 
När jag kände mig lagom tillfreds handlade jag en god middag till min 
familj och väntade på min skjuts hem som kom lagom till min beställning. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Elena :

Härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
JOSEPHINE KARLSSON

2 Josefin -My Happy Days-:

Underbart! :)

3 Jaqueline:

Haha, nej tror att han blir gladare för nya underkläder!;) Annars håller jag med dig om att second hand är ett betydligt roligare sätt att shoppa! Har du några favoritställen när det gäller second hand?
Trevlig helg!

Svar: Alltså bäst tycker jag ju att alla sommarloppisar runt Sveriges vägar är bäst. Men om jag går på de permanenta här i Göteborg så blir det oftast Myrorna på Järntorget, Saronkyrkans och Emmaus på Backaplan. Har du tips ?:)

Kram
JOSEPHINE KARLSSON

4 Emma:

Åh vilket UNDERBART inlägg..trippelgillar

Kommentera här: