VI SES PÅ ANDRA SIDAN

 
 

Hur har ni det där ute i nyårssverige? 
 
Jag vill helt enkelt bara önska er ett fantastiskt nytt år fyllt av kärlek, skratt,
värme och gemenskap (ja för man kan fylla det med annat än bra träningsrutiner,
sundare kostvanor och löftet om att ta sig iväg på SPA en gång i månaden)
För mig är den 31 december bara ytterligare en kväll att somna i fläckig Ektorpsoffa
klockan 22, äta mycket mer än vad min kropp förmodligen skulle säga att jag borde
samt tända ett och annat tomtebloss med barnen. 
 
Jag hoppas vi kommer fortsätta ses just precis här även under 2014.
För i så fall så ses vi på andra sidan flaskor av Pommac och på tok för mycket
raketer och smällare för hundar och ungars bästa.
 
Ta hand om er!
 
 

Kommentarer:

1 Sofia:

Gott nytt år! ★

Svar: Tack kära Sofia!Må ditt år bli lika gott!
JOSEPHINE KARLSSON

2 Jessica:

Så fina bilder! och Gott nytt år! :)

Svar: Tack så mycket Jessica!Jag önskar dig ett fantastiskt år!
JOSEPHINE KARLSSON

3 Jasmine:

Mycket charmigt, personlig och roligt inlägg att få ta del av. Tack för det.
Önskar er ett gott nytt år!
Kram

Svar: Tack så mycket!Kul att du gillar det!
JOSEPHINE KARLSSON

4 paulina:

gott nytt år! :D

//paulinasuonvieri.blogg.se

5 Thegra:

Gott nytt år!

6 michaela- mamma till tre 💗:

vi firade in på ett väldigt lugnt vis igår. skönt för idag var det uppstigning innan sex som gällde ;)

önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Svar: Låter alldeles underbart!Ja men man vill ju starta nya året på bästa, piggaste sättet ju ;)
JOSEPHINE KARLSSON

7 Jossan:

Vilket underbart fint hår du har!
Färgen, formen och speciellt luggen.
Har själv klippt lugg så tycker det är kul å få lite "lugginspiration":)
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Jossan

Kommentera här: