MED SOLEN I ÖGONEN OCH UTAN KONSTIGHETER

(Bild från när jag är höggravid med Cornelis)
 
 
 
Och så blev det onsdag igen och jag tar tillfället i akt att samla 
de där tålamodspoängen. Det gäller att vara ute med håven när
möjligheter bjuds. Så jag målar lite läppar, äter lite tapas med 
fina vänner, går på butricks och köper lite rekvisita till en idè
som snurrat i mitt huvud ett tag, drickar kaffe på favoritstället,
låter solen strimma genom mina solglasögon, känner våren in
på knuten och gratulerar min fantastiska mamma som fått två 
av sina konsttryck utaktionerade för 5000 kronor till förmån 
för ung cancer. Inga konstigheter alls, bara vanlig vardag.
 
Så onsdag med sol i ögonen och tapas.
Kunde inte sagt det bättre själv. 
 

Kommentarer:

1 Josefin -Happy Days-:

Det låter som en perfekt onsdag och som vanligt vacker bild, så där snygg får man inte va! ;)

Svar: Det blev den verkligen, mer skratt än på länge.Skratta är den allra bästa terapin:)

Tack så jättemycket!!!
JOSEPHINE KARLSSON

2 Emelie Petersson:

En super snygg bild, som vanligt när det kommer från dig!

Svar: Åh tack så mycket!
JOSEPHINE KARLSSON

3 smultris:

Wow, läckerbit :)

Kommentera här: