THE SÅ KALLADE LIVNJUTERZ

 
 
För alla er som likt mig ständigt har ett stökigt, kaosigt och allmänt ostädat hem.
(Oh ja det är så lätt att skylla på barnen men jag tror tyvärr inte att det är dom som
i hörnet mellan sofforna har använt spikmatta, sypåsar, romaner, rökelser, tidningar
och annat smått och gott) så har jag ett tips. Släck hela hemmet, tänd de levande 
ljusen, duka upp goda delikatesser och någon god dryck att föredra, dela med någon
du tycker om eller bara med ditt eget angenäma sällskap. Och vips, "oj har vi ett 
stökigt hem det ser jag inte". 
 
Städa, vad är det liksom ?!
Och säg inte att jag inte är mästare i livnjuteri. 
Jag har ju för bövelen svart bälte. 
 
Hade vi haft ett band jag och den skäggige som delar min soffa hade det 
garanterat hetat The Livsnjuterz.
 

Kommentarer:

1 Thegra:

Du inspirerar helt klart till testning av detta kloka tips! :)

Kommentera här: