JAG KNÄPPER BILDER OCH SÄTTER PÅ MIN SPEGEL

 
 
 
 
Ni vet vissa dagar är en liksom lite tröttare än andra. Kanske just de dagar en dagen innan hållit till på
lokal och tittat på Stenström-konsert till klockan 00.30. Och vi väntar på den allra tröttaste ska vakna 
aningens mer utvilad så att vi också kan få ge oss ut i skog och mark och välja oss en gran att pynta 
med trasigt glitter, kulor i miljoners olika färger, förskolegjorda smällkaramaller med bortskrapade 
bokmärken och små spinelmannengubbar. 
 
 
 
 
 
 
Och jag sportar krona, varför inte liva upp dagen och ge livet lite extra allt? 
 
 
 
 
 
 
 
Och medan hycinterna slår ut i lagom takt och vi bränner ljus som om det gällde livet så tar jag 
slut på de sista polaroid-bilderna i rullen och sätter på min hallspegel som samlar allt från fina 
minnen till glittriga glasspinnestjärnor i vildvittrisk tappning.
 
 
Det är en dag lite tröttare än andra idag, men de är oftast de allra bästa slaget. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Elena :

Vilken fin hårfärg du har! :)

2 biggeros:

Så mysigt!! Fin hyacint kruka÷)

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

Så härliga bilder :)

4 Elin:

Så fina bilder!

5 Annster:

Fina bilder :)

6 Josephine:

Härliga foton, älskar din hårfärg by the way!

7 JUNITJEJ:

Härliga bilder!

Kommentera här: