SÖNDAGARS SAKNAD

 
 
 
Helgen gick lika snabbt som den kom och ni vet ju att jag tycker saknad är en underskattat 
känslotillstånd så jag tänkte att ni kanske behövde sakna mig ett tag. Jag har nämligen vart
upptagen med att klämma på ett hav av sexleksaker, filma när min vän bygger ett sandslott, 
vara småberusad i slottskogen mitt på ljusa dagen och springa runt i blöt tillklänning. 
En helt vanlig helg alltså, inga kostigheter alls. Jag har haft min rätt hängiga häck full helt 
enkelt (OBS, ej av ovan nämnda leksaker)
 
 
 
 
 
Men vi har ju haft söndag också. En ganska sedvanlig med barn som är väderväxlingströtta, 
hemmagjorda hamburgare, illaluktande armhålor, en lång man som sular bollar i grannpojkens 
feja, jasmindoft bredvid sängen, släpande fötter och varma kramar i sängen med böcker. 
 
 
Ja och ni vet, jag älskar ju söndagar och saknad och denna helg lyckades vi pricka in båda. 
Härligt att ses igen vänner!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Pernilla:

Och vilken lördag!
Sexleksaker varvade med immodium, älgar varvade med autografer ( som jag strängt hävdar snart kommer vara oerhört värdefulla )

Kan liksom inte säga tack nog ♡

Kommentera här: