ATT KÄNNA KÄRLEKEN LÄNGST DÄR INNE

 
 
Ni vet ord, rosor och kärleksförklaringar som gör en så evinnerligt glad och
etsar sig fast i ens sinne? Ja jag vill påstå att dessa ord från en så fin läsare 
och lyssnare är just precis en sådan fastetsare som gör mig så tacksam. 
Som får mig att känna mig så fritt flygande.
 
 
 
 
 
"Jag kan liksom inte stoppa mig, jag bara scrollar neråt, neråt, neråt. Jag har läst i två
dagar nu.Jag finner inte ord för din "blogg", och inte din mammas heller. Och jag har
lyssnat sönder mina öron med sökandet inställt på "viktigt på riktigt" i mina podcaster
på iPhonen. I flera år har jag (utan att själv reflektera över det) googlat på ord som meningen
med livet, mindfulness, harmoni med sig själv, personlig utveckling yada yada yada. Men jag
har liksom inte hittat det jag sökt, vilket jag i och för sig inte själv vetat vad det var. Jag är inte
olycklig, bara förbannat nyfiken. Och nu har jag hittat källan till hur jag ska låta nyfikenheten
få expandera. TACK snälla ni, ni två är de jag har letat efter! Och ni får mig att inse hur förbannat
skönt livet är. Inte för att jag tycker att det är dåligt, men jag blir så avslappnad av er. Det är precis
som efter en jävligt bra omgång på toan (läs när man vart så skitnödig så man trott att man håller
på att gå sönder och sen när det fått komma uuuuut), den avslappnade känslan ger ni mig
på ett bra sätt. Livet är liksom inte så svårt. Tack!"
 
 
 
Och till dig fantastiska läsare som tagit din dyrbara tid för att skänka ut lite extra kärlek
och till alla andra också vill jag bara säga en sak, och jag låter Greta 70 göra det.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill ni lyssna på podden så gör ni det HÄR
Eller via t.ex. appen Podcaster via era smartphones.
Där söker ni på viktigt på riktigt och kan dessutom prenumerera. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ella:

Glädje :)

2 Emma:

Ha en skön tisdag :)

Kommentera här: