DET VAR HANS DAG

 
 
Det var hans dag igår. Hans alldeles egna och bara den andra i raden han upplevt. 
Men när man inte ens kan knäppa brallorna själv så har man heller inga större 
anspråk på dagsaktiviteter(kalas väntar annan dag). Så vi lät familjens överhuvuvd
bestämma(jag ja, vem skulle det annars vara?! Möjligtvis den obstinata 4,5-åringen då)
Och min enfälliga röst föll på besök till vårt andra hem och lokala trädgårdsaffär, glassäteri, 
syskonsämja(ja men man kan väl alltid försöka med förslaget åtminstone) och grillning
med tillhörande bakpotatisskivor som är lika goda som enkla. Ja men se HÄR så lätt.
 
 
 
 
Men det sjöngs och öppnades paket lagom till frukost såklart. För frukost på sängen 
föll bort när jubilaren är den som väcker huset först. Störst succè gjorde några små
sketna studsbollar som var borttappade innan sista tuggan inmundigats på frukostmacka
och mitt kaffe kallnat i vanlig sedvana. Allt i vanlig ordning. 
 
 
 
 
 
Och vet ni, det var inte alls varmt trots att solen gärna ville få mig att tro det. 
Det var kallt och jag sportade runt i stickad tröja. Men det är okej, jag gillar ju
stickade tröjor.
 

Kommentarer:

1 Jessica:

Grattis till honom :)
Fina bilder!

2 Anna:

Fin! :D

Kommentera här: