DET FINASTE MOR HAR SÄTTER HON I FÖNSTRET

 
 
 
 
De här två, mina bästa vänner i livet. De som ger mig så mycket kärlek, som driver mig till
vansinne och som påminner mig varje dag om att livet är skört och inte att ta för givet. 
De där två den största källan till tvivlan på mig själv, jag vill ju så gärna göra "rätt" för dem
men inser ju ibland att det bara blir fel. De där två så kloka men ändå så oförstörda och 
oventandes om alla de utmaningar de kommer ställas inför på sin livsstig. För de är ju alltid
där de är, ingen annanstans i tanken. Tänk så mycket jag har att lära av dem. 
 
De där två, mina två bästa vänner i livet och det mest kärlekfulla jag har, i ett fönster. 
Tänk vad ni driver mig till vansinne. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Robex Lundgren:

söta bilder

2 Robex Lundgren:

söta bilder

3 Jessica:

Fina bilder =)

4 Jenny:

Jättefina bilder!

5 Tess:

Men åh, vilka härliga bilder! :D Kram

6 Sanna:

Jättehärliga bilder =)

Kommentera här: