SAKNADEN

 
 
 
I början av augusti gifte sig Manne och Lena, och snart är det dags för dem att återuppleva sin
stora dag mitt bland virvlande höstlöv och kvällsmörker. Jag tänkte vi skulle titta närmare på resten 
av denna dag lite senare. För just nu sitter jag försjunken framför en alldeles för stor bildskärm för 
mina ögons bästa några dagar tills detta jobb är färdigt. Så om ni de kommande dagarna får för lite
av mig(vilket ni självklart känner att ni får) här så vet ni var ni kan få mer av mig. Ja men precis jag
pratar om allas vårt suddiga mobilbildsharem Instagram. @josephinefoto
 
Och för bokning av er alldeles egan fotografering finns min portfolio och kontaktinfo HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Robex Lundgren:

finna bilder

Svar: tack <3
JOSEPHINE FOTO

2 Sussi:

Vilka underbara bilder!

Svar: Åh men tack <3
JOSEPHINE FOTO

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

Underbara bilder :)

Svar: Tack Amanda!
JOSEPHINE FOTO

4 Lovisa Wallin:

Fantastiska bilder!

Svar: Tack så hjärtligt!
JOSEPHINE FOTO

5 erika:

HELT underbara bilder!!!!!!

Svar: Tack <3
JOSEPHINE FOTO

6 Tess:

Helt fantastiska bilder! :D Kram

Svar: Åh men tack <3
JOSEPHINE FOTO

7 Anonym:

Åhhh vilka fina bilder!! Kan fortfarande känna den härliga atmosfären.....Kram

Kommentera här: