VÄRLDENS TÅRAR

 

 
 
 
 
Vårt vackra Göteborg fortsätter att ösa ur sig sina tårar som om det behövde en liten paus,
ett lugn i allt. Men det är väl så som en vän en gång lärt mig, att tårar behöver tömmas för
att glädjen ska få plats. Fast jag själv gråter ju inte när världen är blöt och stilla. Jag traskar
med glädje runt i randiga stövlar och regnbågsparaply och funderar över det här med vår tids
fascination för det egna jaget och machokulturen som min son närmar sig mer och mer för
varje dag hans växer sig större. Men mer om det en annan gång. Ni kan så länge froda er i
bilder från mitt mobila liv och fina dagar på livsstigen. Också representerat av jaget.
 
 
 
 
 
@josephinefoto
 
 
 
Vi ses där ute bland regndroppar, tårar och skratt vänner!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Liza:

Vilka underbara bilder! :)
Älskar din positiva inställning trots allt regn, hihi.
Färgglad och positiv, underbart! :D ..det smittar av sig!
En fråga bara, vart har du köpt de randiga stövlarna?!?!
Så snygga!!! :)

Svar: Men åh, tack<3
Jag får tyvärr meddela att de kommer från loppis, som det mesta jag äger:)
JOSEPHINE FOTO

Kommentera här: