ÄLSKAD OAVSETT

 
 
Jag älskar morgonlivet. Första stunden på dagen, stunden av lugn och då jag 
inser att jag har en hel dag till förfogande göra precis vad jag vill av 
oavsett vad som står på min agenda. Ibland är jag ensam när morgonen 
börjar göra sig till känna, en efter en släntrar de där små upp med en nalle 
i handen och varmrufsigt hår och säger "god morgon mamma". Ibland vaknar
jag av att någon pillar i min näsa och frågar "du bakeeen mamma?". Oavsett så
älskar jag det. Jag älskar morgnarna lika mycket när jag i ensamhet gnuggar ögonen
när doften av mellanrost växer fram i köket som morgnarna när jag står i endast
gamla noppriga bomullstrosor och gastar "bussen går nu, bussen går NUUUUU"
och när de där små hinner skala husets alla mandariner inom loppet av ett toalettbesök.  
 
Men oavsett så älskar jag den, morgonstunden. För det är starten på 
en helt ny dag som jag har möjlighet att förvalta helt på mitt eget sätt. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Underbara bilder och text!:) Håller med om att det är någonting alldeles extra på mornarna.

Svar: Tack <3
JOSEPHINE FOTO

2 Josephine:

Vackert!! Så fint :)

Svar: Tack Josephine!<3
JOSEPHINE FOTO

3 MADDISENJ.SE:

Underbara bilder och bra text!

Svar: Tack kära du!<3
JOSEPHINE FOTO

4 Jessica:

Det är den bästa stunden på dagen då man har hela dagen på sig att bestämma hur man vill att den skall vara :)
Man blir så inspirerad av dina texten :)

5 frkenduktig.blogg.se:

Det är härligt när en ny dag med nya möjligheter tar sin början. Fina bilder och härlig text! Ha en bra dag!

Svar: Tack så jättemycket!:)
JOSEPHINE FOTO

6 ɑ n n i k ɑ:

Fint!

7 Sabina:

Superfin bild :)

Svar: Tack!
JOSEPHINE FOTO

8 Johanna:

Fint!

9 Joe:

Så mysigt!
Önskar att jag var en sån där morgonmänniska. Älskar stillheten på morgonen, men lyckas ALDRIG komma upp!!

Svar: Ja fast äsch, det finns ju andra vackra saker;)
JOSEPHINE FOTO

Kommentera här: