LITEN FAST STOR

 
Jo men det var ju så att jag under en av helgens regniga dagar tog mig friheten att kamma hem
26 år på moder jord. Det är så många gånger jag kommer på mig själv med tänka "är jag inte äldre?".
Kanske för att jag ofta känner att mitt sinne utvecklats längre än min lilla 157 cm korta kropp. Jag
älskar verkligen att fylla år och har noll som helst skräck för att åldras. Hade jag inte fått förmånen
att åldras hade det betytt att jag varit död, and how`s that for an alternative?
 
 
Men i alla fall, 26 år i den där lilla kroppen som åstadkommit mycket trots sin nätta storlek. 
Det mina vänner, vill jag påstå inte är fy skam. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 AktivaDagar:

Härligt färgsprakande! Ja man får vara glad att man blir äldre- för vad är alternativet... !?!?

2 FrökenTV, bloggen om tv och film:

Super fina bilder

3 C by Caroline ❤️:

Härliga bilder! Grattis i efterskott :)

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

Underbara bilder! :)

5 Thegra:

Grattis i efterskott, lilla stora du! Kram!

6 livet med Asperger och kronisk smärta:

grattis i efterskott

7 Rebecka:

Grattis i efterskott. Jag håller verkligen med dig när det gäller att bli äldre. Det är så fint på något vis.

8 Emma :

Du är den klokaste mognaste och vackraste 26åring jag vet. Jag älskat dig 💝

9 Emma :

Du är den klokaste mognaste och vackraste 26åring jag vet. Jag älskat dig 💝

10 Joe:

Super fin bild!

11 Titti:

Söta människa!

Svar: <3<3
JOSEPHINE FOTO

12 Jessica:

Ett stort grattis i efterskott =)

Kommentera här: