EN HARMONISK RÖRA

 
 
 
Det är så fint det där när en får vakna av sig själv när solen letar sig in trots rullgardiner. 
Ja för idag vaknar vi av att hela huset är dränkt av Fröken sols strålar. 
 
Fast nej såklart, jag vaknar inte av att mitt hem ser ut så här. 
Det gjorde det i ca 30 minuter i fredags. Idag andas hemmet mer en ton av smörfläckar,
små smutsiga kalsonger och strumpor och disk. Men vad gör väl det. Jag får ju vakna av
att Fröken sol vill ta mig ut på ännu en måndag fylld av äventyr (eller ja kontorstid, nästan samma) 
 
 
Men nu har jag en frukost att äta i sällskap med min Tänkare i ensamhet.
Ta vara på er måndag!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Pirjo Brandenstam:

Solen skiner i Majorna och ni har ett underbart vackert hem :)

2 mej:

Så himla inspirerande. vackra hem, gillar start färgkombon :)

3 Biggeros:

Så mysigt och inspirerande!! För mig är det en fröjd för ögat÷)÷)÷)

4 Annster:

Så fint :)

5 louie:

Det ser verkligen gemytligt ut.
Inte direkt min smak av inredning, men ändå väldigt mysigt!

6 annelie:

vad nice du har det hemma

7 Frida:

Jättefint ju! Vilket mysigt hem du har :D

8 Lisa:

WOW! Vilket hem! Jätte vackert!

9 famlafint.blogg.se:

Är för tillfället helt besatt i persiska mattor. Och åh va fin din är! Får man fråga var du införskaffat den?

Svar: Just denna stora kommer från Ikea men det brukar vara superlätt att hitta dem på loppis :)
JOSEPHINE FOTO

10 Sofia:

Hur fint som helst!

11 Fröken Grön:

Galet snyggt! :D

12 JUNITJEJ:

Där skulle jag trivas!

13 Longevity - en blogg om hälsa:

Åh vad fint! Verkligen inspirerande

14 Jasmine:

Vilka fantastiska bilder! Ditt hem ser minst sagt personligt och hemtrevligt ut. Jag gillar det!
Kram

15 natalie:

men åh, så fint!

16 Emma Hå:

Så fint ditt hem var i fredags ;)

17 Ebba Molin:

åh himla mysigt!

18 Lisa:

Ni har det så otroligt fint hemma hos er! =)

19 Elina Pettersson:

Du har det jäkla trevligt hemma på fredagar i 30 minuter då :D disk, kalsonger och strumpor gör inte så mycket när man har ett sådär charmigt hem :o!

Svar: Har du alldeles rätt i ;)
JOSEPHINE FOTO

20 Maria:

Så underbart fint!! :)

Svar: Tack så hjärtligt!!
JOSEPHINE FOTO

21 KAJSA:

Jag DÖR vilket underbart hem!

Svar: Tack <3
JOSEPHINE FOTO

22 tommy:

snyggt

23 Matilda:

Jag dööör så fint! Får man flytta in???
Älskar den blå "byrån" i köket/matsalen, och allt annat också förstås! :D

Svar: Såklart, du är välkommen ;)
JOSEPHINE FOTO

24 Fristaden Med Hund:

Wow! Så vackert, önskar jag hade så fint!

25 emma persson:

men drömmmen?????? ÄLSKAR buddhakudden, vart har du fått tag i den vackra om man får fråga??? kram

Svar: Åh tack så mycket Emma!Den kommer faktiskt från Gekås.
JOSEPHINE FOTO

26 emma persson:

men drömmmen?????? ÄLSKAR buddhakudden, vart har du fått tag i den vackra om man får fråga??? kram

27 Emma Grann Fotografi:

Åh vad vackert!

28 Anonym:

Vad fint du har det hemma! Så mysigt! Gitarren är ju superfin! Vill själv ha en rosa gitarr, vart köpte du den?

Svar: Oj, den är gammal som gatan. Jag har köpt den på en liten musikaffär i Dalarna.
JOSEPHINE FOTO

29 Sandra Saandriiie Åhfelt:

Vad fint du har det!! :)

30 Jennie bott i LA:

så vackert!

31 När Annie fotograferar i Kalifornien:

Supertjusigt! :-D Älskar de turkosa detaljerna! Och tapeterna från Rusta. helt underbara. Ville själv ha den i sista bilden i vårt sovrum i förra lägenheten, men dåvarande sambon tyckte att den var för tjejig. Jag älskar den! Samma sak med den med alla ettiketterna. Helt sagolika färger ju! Älskar din turkosa byrå också :-) Turkost är en favoritfärg!

Svar: Ja Rusta har sannerligen mycket snygga tapeter till bra priser!
JOSEPHINE FOTO

Kommentera här: