NÄR JAG GILLAR MIG SJÄLV

 
 
 
 
 
 
Det finns vissa gånger jag gillar mig själv lite extra. 
Som t.ex. när jag tar mig lite semester mitt i veckan av egentligen ingen speciell anledning alls. 
Bara för att, för att få lite extra tillsammanstid. För att få unna sig en extra lång dusch, för att få
pengahybris på självaste löningsdagen och åka till mataffären och köpa en alldeles för dyr men
otroligt god och lyxig middag eller inbilla mig att jag ska få möjlighet att läsa en bok fast den 
enda bokmöjlighet som öppnar sig stavas "Mulle Meck bygger bilar"
Ja alternativen kan bli många. 
 
 
Men oavsett hur det blir, jag gillar mig själv när jag unnar mig tid. 
Mitt i veckan. Bara för att. 
 
 
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Åh så fin!

2 Jessica Karlsson:

så fint! =)

3 LIVSGLITTER:

Fina fina du! Är så dålig på att lämna fotspår, men kikar in här titt som tätt, du sprider så härlig energi!!! Grattis till pyret i magen <3

Svar: Tack <3<3
JOSEPHINE FOTO

4 Ninni:

Det är viktigt att unna sig saker ibland :)

Kommentera här: