NY TOPPBLOGGARE PÅ STYLEROOM

 
 
 
Nej kanske är det så att vi fortfarande letar efter platsen på jorden. Att vi blir kvar i Vita huset 
ännu en stund till. Men det gör mig inte allt för mycket, vi har ju fått det så bra här. 
 
 
Men vi ska prata om något annat måndagsroligt tycker jag. Fina dagar borde firas med fina nyheter. 
Som att jag t.ex. nu mer är Stylerooms nya toppbloggare. Så om ni inte kan få nog av vårt ostyriga 
och aldrig stillastående hem så välkomnar jag er till en större del av mitt inredningsjag HÄR.
Än så länge finns inte mycket mer matnyttigt att tillgå än ett litet "välkommen hit" men 
förhoppningsvis ska vi så småning om prata om allt från de bästa loppisarna och blommor till
sprayfärg och smart förvaring. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Pernilla :

Åh, vad roligt!
Grattis och där kommer du och ditt fantastiska hem passa bra!

Kommentera här: