UTAN NÅGON RIMLIGHET

 
 
 
Jag älskar ju att både beskåda och vistas i hem som omfamnar en ända in i själen. 
Och även om jag har är alldeles för spretig och brokig för att säga att jag själv har någon 
stil i vårt hem så älskar jag glossiga inredningsmagasin även om jag sällan tycker det dyker
upp hem som faller mig helt och hålet i smaken. Kanske för att jag lätt tycker att magin och 
den personliga omfamningen flyger sin kos så fort ett hem genomsyras av någon slavisk stil
eller koder för vad som passar och inte. Men så plötsligt så dyker hemmet upp som förmodligen 
är det vackraste jag sett från en vän som säger "det här är nog något för dig".
 
 
Se för er själva HÄR på det vackraste stället i mannaminne. 
 
 
Här nedan är också två instagramare vars hem verkligen faller mig i smaken
 
Och kanske har ni några asgrymmers tips att ge mig på härliga Villa villerkulla-hem 
här på allas vårt härliga internetz. Ja men så låt mig nu bli varse.
 
 
Oavsett så önskar jag er den bästa fredagen ni någonsin kan tänka er!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Pirjo Brandestam :

En härlig bild på ett brokigt hem som jag nog tror att man skulle tröttna på i längden. Trivs bäst i lugna och harmoniska miljöer, även om det omvända är underbart att se på bild :)
Ha en trevlig helg du också <3

2 Thegra:

Wow! Inspiration indeed.

3 Pernilla :

Jag såg liksom dig framför mig, i pippiflätor och stickade sockar med en kaffe i handen i just det huset.

Kommentera här: