4-ÅRING IN DA CIRCUSHOUSE

 
 
 
 
 
 
I lördags var det hans dag, mitt Silvertuffs.
Han som tog världen med storm under lugna omständigheter ur "magluckan" den där oerthört 
varma 28:e maj för fyra år sedan. Av oss så välkommen men själv inte riktigt redo. Men det 
där ordnade ju sig och idag är han alltid redo för det mesta. Alltid med inställningen "ja det kan
jag väl" och "varför inte?" till livet i stort. Och jag älskar just det där med honom, kanske för att 
jag känner igen det så mycket i mig själv, att varför inte? Livet är kort, så varför inte?
 
Världens bästa tankevurpslösare och inställning till både de stora och små sakerna i livet, varför inte?
 
 
 
 
 
 
 
Och han var nöjd över att ha fått bjuda in lagom få vänner från gatan, en glasstågstårta och 
allt som stod på önskelistan förutom permobilen då. Så nu är han både ett par klackskor och 
en himla massa "coolt lego" rikare. 
 
Älskade lilla tuffs. 
 
 
 
 
Aningens mindre Silvertuffsare. 
 
 
 
 
 
Aningens nyfödd Silvertuffsare med aningens pytteliten Tänkare. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jossan:

Åh, så himla fina bilder! :) Och tårtan såg riktigt mumsig ut! :D

Kommentera här: