SÖNDAGARNA MED POSÖREN

 
 
Låt mig presentera Harry. Ny i klanen sedan några veckor.
 
 
 
 
 
 
Låt mig presentera person med orimlig utväxt posera helt rimligt med Harry.
 
 
 
 
 
 
Låt mig presentera person som poserar orimligt onaturligt utan Harry.
 
 
 
 
 
 
 
Låt mig presentera person som gillar att posera. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Låt mig inte presentera. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Låt mig presentera en av söndagsgästerna. Vi kan sluta undra varför jag är så vacker och bra på att posera. 
 
 
 
 
 
 
 
Låt mig presentera bild som jag för alltid kommer älska. 
 
 
 
 
 
 
Låt mig presentera idylliskt vårbarn på idyllisk hemgjord gunga. 
 
 
 
 
Inlägget presenteras i samarbete med solen och lat kvinna som har godisrester att äta upp.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 ISA:

haha vilket underbart upplägg på inlägg ;)

2 Jossan:

Underbara bilder!! Och vilken himla söt hund!! :D

3 Magnus:

Hejsan!
Magnus från kamda.se här.
Skickar det här meddelande för att fråga om det finns intresse för samarbete.
Jag är i behov av testar/artiklar på en del av mina produkter.

Hör av dig till [email protected]
Vänligen Magnus

Kommentera här: