FUCK IT

 
 
 
 
 
 
För inte alls så länge sedan använde jag aldrig rött läppstift. Jag var en av de där många 
som sa "åh det är så snyggt men det passar inte riktigt mig". Tills jag en dag bestämde 
mig för fuck it, jag kan ha hur röda läppar jag vill och föreställningen om vad som passar 
mig behöver inte vara samma som jag känner mig fin i. Sedan dess har jag aldrig en tänkt
tanken att jag är en person som inte passar i rött läppstift. Och nu med höga byxor. Redan 
innan det blev väldigt inne med höga slimmade byxor tyckte jag att det var så snyggt men 
har alltid nekat mig själv det eftersom jag konstaterat att det inte passar min kroppstyp. 
Jag har ju dragit vinstlotten mycket rumpa och korta ben i genlotteriet och dessutom förärats
en stor ansamling ärrvävnad under magen från mina kejsarsnitt som liksom sitter där det
sitter och därför valt bort det. 
 
Men så fyllde jag 28, och fuck it
 
Livet är för kort för att inte ha höga byxor och röda läppar.
Punkt. 
 
 

Kommentarer:

1 Anna-Carin Fridlund:

Allt klär en skönhet!

2 Hemma Hos Felicia:

men såå snyggt!! Älska tröjan också!!

3 Fani:

Helt rätt inställning och du är jättefin! :)

4 Anna:

Du har så himla rätt, du! Fuck it! :D

5 Thegra:

Yes! Fuck it!

Kommentera här: