GOD MORGON, YOU BIRTHDAY-BEAUTY

 
 
Så 28 då, 
mjo den dagen kom den också. 
Lyllo mig.
 
 
 
Bryr mig väl egentligen inte så mycket om födelsedagar och vill sällan fira något vidare bortsett från
ATT JAG ÄLSKAR FÖDELSEDAGAR OCH BRYR MIG JÄTTEMYCKET OCH MÅSTE HA FRUKOST
PÅ SÄNGEN OCH VILL FIRA MED POMPA OCH STÅT, OST OCH BUBBEL, SÅNG OCH DANS,
SKRATT OCH GLADA MINER, TÅRTA OCH KAFFE UPPMÄRKSAMHET OCH BESTÄMMANDERÄTT
PÅ ALLT PÅ HELA DAGEN!!!!!!
 
Annars. 
 
Nej, inget speciellt, 
Bryr mig inte så mycket mer. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Isabell:

Hihi, stort grattis på din födelsedag!! :D Hoppas du får precis en sån dag du vill ha!

Svar: Tack så hjärtligt!<3
PRALIN JOSEPHINE

2 Rebecca:

fin hårfärg & grattis!

3 Anonym:

Ett stort och varmt GRATTIS till dig Jossan på din dag! Hoppas du hade en undebar dag med dina nära och kära. Conny och Anna-Carin

4 Thegra:

Grattis så här en dag i efterskott, fina du!

Kommentera här: