OH HAPPY DAY, OH HAPPY FACE

 
 
 
Jag hoppas ni har en fin fredag vänner!
 
Jag och Silvris hänger ensamma i stan medan en chili puttrar långsamt på spisen. 
Han får som vanligt höra hur söt "hon" är och löst folk komplemerar ständigt "min fina dotter".
Såklart, för har en ljus page och sitter still och är ljuv och mild så är en ju såklart flicka. 
Och så har han, min energiska och högljudda 7-åring utan page som aldrig får höra hur
söt han är, kommit hem från skolan och vi ska göra en slags fredag här. Även om jag 
skulle ljuga om jag påstod att fredagskänslan var densamma när Långe mannen är 
helgledig som när han har 26 timmars-helg framför sig. Men oavsett, det är fredag och
just idag är ju faktiskt just idag. Ledig dag med tillsammanstid och chili. 
 
Finare kan jag inte tänka mig. 
 
 
 
 
 
På med happy face:et vänner. 
En vet ju aldrig om en faktiskt också blir glad på riktigt. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: