VI GÄSPAR IGÅNG EN TORSDAG

 
 
 
 
Gäspar ni också igång torsdagen? 
 
 
Och vildvittrorna kivas över legogubbar och vem som nu fick mest äppelmos i filen egentligen
medan jag flyttar kaffekoppen från sängbäddning till småkalsongsplockning med Lille Glader
i hasorna. Han min lille som inte alls gillar frukost vidare mycket (jag har pratat med honom om 
att nattuttning evetuellt kan ha med denna matolust på morgonen att göra vilket han bestämt 
avvisar) och som darrar på det sötaste sätt jag sett på underläppen utan att börja gråta när 
han på kvällen inser att han ska få lägga sig med sin pappa och inte mig. Han den lille som 
förmodligen kommer vara min lille i evigheters evigheter. 
 
 
Och annars? 
 
Ja en torsdag i all vardaglighet.
 
Vad tar ni er för vänner? 
Kanske inget alls. 
Kanske något storslaget.
 
Oavsett, lika fint. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: