TRE AV FYRA

JULI:




Vi hängde på Gunnebo slott, jag var allmänt glad över att komma i en stor
del av min garderob igen och jag köpte mitt Canon EF-S 17-55 2,8 USM
(som jag visserligen idag ångrar en aning eftersom jag inte använder det
så mycket som jag trodde att jag skulle göra). Både jasminebusken och
pelargonerna stod i full blom och vi målade våra golv vita. Jag fotograferade
lilla Ida, gubben i skogen och bokomslaget till Emma Karlssons bok
 
 
 

AUGUSTI:
 
 
Jag började produktfotografera för exklusiv vardag, tog några av 
mina hittils bästa bilder och lyckades fånga det som till sist blev
omslaget till boken under en klädfotografering. Jag fotograferade
lilla Eijra, gick på flera kalas och fick till inte mindre än tre fototavlor.
Denna månad var jag i mitt fotoesse. 
 
 
SEPTEMBER:
 
 
Jag fotograferade Lisa och mer kläder för exklusiv vardag. 
Jag färgade håret rött, fyllde 24 år, gick på fotoutställning och 
gjorde allmänt många loppisfynd. Jag tog klockrena porträtt
på Cornelis, vi staplade ved och vi hittade den turkosa kärleken. 
 
So...saving the last dance for me?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Smultris:

Helt underbara foton. Jag älskar att du lyckas fånga ljuset så vackert i bilderna.

2 Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

Superfina bilder:)

Svar: tACK SÅ MYCKET!!
JOSEPHINE KARLSSON

3 Jungarå Fotografi:

Vilka härliga bilder!!!

Svar: Men tack detsamma Linda! Älskar att hänga på din blogg som är
till bredden fylld med bilsinspiration!
JOSEPHINE KARLSSON

4 Jungarå Fotografi:

Åh gud va glad jag blir att du säger så! :D Superduperglad!

Kommentera här: