LIVETS LILLA VANLIGA



I fredags var en dag vi hängde på en insjöstrand framför en brasa i
solnedgången med diverse olika korvar i hand. Jag älskar de där insjöarna och 
skogen över alla hav och klippor i världen. 




I lördags var en dag då snön äntligen kom till västkusten och vi hängde i 
pulkabacken. I vanlig ordning klagades det på för tjocka vantar, för små vantar,
för stora vantar, för kliiga vantar, för gröna vantar, för sköna vantar och till 
slut för blöta vantar. 


Men idag är en helt annan dag. Idag är en dag jag efter tre veckors lov åker in 
till ett kontor och spenderar åtta timmar
innan jag tar mig ytterligare en veckas 
lov. Idag är en dag jag sitter på en buss och funderar över om det inte vore på 
tiden att vi pratar om varför den här 
platsen legat i viss kreativitetsdvala under en period. Det ska vi prata om 
senare. 



Det är så fint ändå, livets vanligheter och ovanligheter. Bannemej bland det 
finaste jag vet. 








Kommentarer:

1 Emma:

Åhhh vilka bilder...ljuvliga
Sedan att insjöar och skogar kan tävla med hav och klippor kan jag inte alls förstå...som att välja mellan grädde och chips...finns ju inte en chans att de kan tävla. Lika härliga båda två <3

2 Jessica:

Åh så underbara bilder!

3 Daniela:

O så fina bilder :)

4 Marie Bergman:

Fina bilder =)

5 stina liffner:

Bilderna var väldigt fina, framförallt mysiga!

6 kmstyle:

vilka härliga bilder :)

7 G I N A ~:

så fina bilder! :)
så vacker du är!♥

8 Ninni - Vimsiga mamman:

Så härliga bilder :)

9 biggeros:

Så fina bilder. Härligt att vistas ute i naturen÷)

10 Jenny:

Underbara bilder!

11 Anna [foto]:

Åh vad härligt!

12 Annster:

Fina bilder :)

13 Anonym:

Fina bilder och så har du en fantastisk hårfärg :)

14 MADDISENJ.SE:

Vilka underbara bilder!

Kommentera här: