KLOCKAN SLOG 08.00

 
 
 
Klockan har slagit 08.00 och jag befinner mig inte alls på en skogsväg i kvällssol när 
sommarregnet gjort uppehåll i Härrydaskogarna. Klockan har slagit 08.00 och jag går inte 
hand i hand med Tänkaren och Silverpojken som visar mig vägen till den platsen i skogen
Tänkaren velar visa mig så länge och som är hans smultronställe. Klockan har slagit 08.00
och jag sitter inte alls i en soffa i Vita huset och stryker Silverpojken i pannan till sömns.
Den dagen var igår. 
 
Idag, nu när klockan slagit 08.00 håller jag handen med Långe mannen i en operationssal.
 
Jag har inte tid att stanna här nu.
Ett mirakel ska komma till världen och jag måste vara där, för miraklet är mitt. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Pirjo Brandenstam:

Tack för att vi får följa med dig på resan :) Lycka till <3

2 Pernilla :

Är så förväntansfull. Så magiskt, så spännande och så fantastiskt. ❤

3 Alicia:

❤️

Kommentera här: