FÖR DEN HÄR GÅNGEN DÅ

 
 
 
 
 
 
 Ibland har jag lust att skeppa honom i en flaskpost på de sju haven. 
 
Fast då tänker jag på den där gången när jag sa "tv:n är ful och sladdig" och han ba "då får vi väl 
ordna det" och han efter en dags brädletande i skogen och en kväll i källaren kommer upp med 
detta skåp och gömmer sladdarna i väggen. Då tänker jag på den gången, och eventuellt några 
andra till gånger, så slipper han flaskposten för den gången. 
 
 
 
 
 
Ibland har jag lust kasta av mig dagens fluga, skita i disken och istället måla möbel, dricka 
ett glas rött och samtidigt se mitt nya favoritprogram Det sitter i väggarna. Och kanske 
också klämma Konstnärsdrömmen efter det.
 
Ibland är det skönt att vara vuxen (nåja?) kvinna och bestämma själv. 
 
 
 

Kommentarer:

1 Amanda Jona [SPONTAN]:

Tycker dina planer lät så himla mycket bättre än att ta hand om disken ;)

2 Emma Broberg :

Så härlig blogg du har!

Svar: Tack så glad du gör mig Emma <3
PRALIN JOSEPHINE

Kommentera här: