REGNBÅGSREGELN

 
 
 
Stunden är inne, timmen är slagen, nu smäller det. 
 
Jag och Silverpojken landade nyss i Vita Huset efter en natt på tredje våningen i Majorna. 
Nu går det inte längre att skjuta upp projekt sluta amma så därför lämnade jag och mitt 
silvriga yrväder fortet för att underlätta när Lille Glader om nätterna går gråtande genom 
hela huset och letar efter mig. Så efter ett dygn på tredje våningen i Majorna så är vi
tillbaka och jag ser oerthört mycket fram emot att dela 90 cm bred skummadrass med 
Sprattlarn`Sparksson inatt medan Lille Glader och Den Långe frodar sig i 210 cm mjuk 
kontinental helt själva. 
 
Och ni vet ju regeln, while in town,
passa på att fynda regnbågsfärgade hängslen på Myrorna. 
Verkligen en rimlig regel. 
 
Men nu vänner så ska jag fritera falafel till de mina. 
Vad äter ni ikväll? 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: