KÄRLEK FÖR RUSTNING


 
Ja som ni vet så pratade jag för inte så länge sedan om att vi hade
hittat det, the house of our life. Det gjorde vi verkligen. Vi var där idag
igen och denna gången hängde jag även med kameran på axeln. 
 
Vi var dock ganska snabbt efter att den första förälskelsen lagt sig
överens om att det verkligen inte är platsen vi vill bo på. Helt rätt
objekt på helt fel plats. Så kråkslottet kommer få några andra 
lyckliga ägare och vår dröm om sekelskiftshuset kommer leva kvar.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Emma:

Underbara bilder med känsla...länkar hit om det är ok
Huset är så ljuvligt dessutom
kramar i mängder

Svar: Klart du ska länka ;)Det är ett ljuvligt hus, går inte att frångå!
JOSEPHINE KARLSSON

2 Annica:

Ja, det var vackert...skönt slitet. Men fy rackarns vilket jobb att få ordning på! :)

3 Laila:

Å så mycket vackra bilder jag hittar här. Jag sitter och bara njuter ♥

Svar: Tack, Åh så glad jag blir:) njut på!
JOSEPHINE KARLSSON

Kommentera här: