VÄLKOMMEN TILL RETORIKEN





Jag har alltid haft en liten romantisk dröm om att öppna
en egen loppis. Så mitt i höstloppis-idèn föddes något
lite större. Vi städade ur garaget började fylla och inreda
det med omsorgsfullt utvalda prylar, möbler, kläder och skor.
Och ur födelsen kom Retoriken. Retoriken är alltså vår
nyöppnade loppis som kommer husera i vårt garage
tillsvidare, tills jag helt enkelt har lite har möjligheten
att göra slag i den ännu större drömmen. Min egen
loppis i stan, en stor, kvalitativ och billig loppis
med en underbar atmosfär. Den atmosfär jag skapat.
 
Så nu mina vänner, nu behöver jag er hjälp.
Jag skulle uppskatta om ni alla skulle vilja hjälpa
till att sprida ryktet om Retoriken till alla ni känner.
För den som gör den bästa reklmen på sin blogg/
facebook-sida/hemsida/e-mail kommer få välja en
valfri av mina fototavlor inramad. Under kvällen
kommer jag publicera alla de tavlor ni kan välja
mellan för er som inte sett alla ännu. Så sätt igång
och sprid ryktet om om Retoriken och och länka
till detta inlägg eller hela bloggen. Skriv sedan i
kommentarsfältet var och hur du gjort reklam.
 
För ni kommer nämligen också kunna få en del
saker hemskickade per post till er. Inte möbler
men kläder, skor och mindre prylar. Retoriken kommer
så småning om få en egen sida där nyinkommet visas
upp med jämna mellanrum. Men tills vidare så håller
vi till här som vanligt. Så om ni ser något på bild ni
gillar redan nu så maila bara och fråga om priser och
storlekar till [email protected]
 
Och er i göteborgstrakten hoppas jag på att få träffa
ute i Härryda på Ryahedsvägen.
 
 

Kommentarer:

1 Madelene:

Wow Josephine! Din företagsamhet är makalös. Den där ryggsäcken på bilden, med blommigt tyg och svarta snören - får jag paxa den? :)

Svar: Tycker du ?! Vad glad jag blir:) Klart du får paxa den, för 50 spänn är den din ;)
Vill du att jag skickar den eller kommer du ut och
och hänger med mig och pojkarna på Retoriken
över en kopp och något dundersmaskigt att snaska på?
Det vore utomordentligt trevligt, det var längesen nu.
JOSEPHINE KARLSSON

2 Jenny:

Jag har gjort ett inlägg på min FB-sida över de fynd jag gjorde idag och skrev även vart dom kan hitta dig. Gå in och titta på min sida! Vill vara med och tävla!

3 Madelene:

Jag kommer naturligtvis och mycket gärna ut och hänger! :)

4 frida:

sv: jaaa, den är i emalj och jag köpte den i helsingfors på nån muminaffär. finns hur mycket fint som helst där, så du får åka dit :)

5 Emma:

Mysigt. Självklart länkat <3 Kommer och kikar förstås. Puss o kram

Svar: Längtar!!
JOSEPHINE KARLSSON

6 jeanette sandelin:

oj vad mkt fina saker :) jag som älskar skor och kläder blir alldeles lyrisk!
kram från dalsland//

Svar: Jag vet det är ju så kul! Resultatet av min loppisentusiasm blev till en egen loppis av överblivna prylar. Galet!
JOSEPHINE KARLSSON

Kommentera här: