MARS 2013, DAGS ATT LEVERERA

 
I mars förra året kunde min son sitta nakenfis i soffan utan
att kaminen eldat huset varmt. 
 
 
 
 
I mars förra året var jag höggravid och var trots min tunga kropp 
piggare än vad jag känner mig idag. 
 
 
 
 
I mars förra året kunde jag gå klädd i nätta favoritskor. 
 
 
 
 
I mars förra året kunde min son leka ute i ett par regnbyxor och 
blåsa såpbubblor utan vantar.
 
 
 
 
I mars förra året kunde jag fotografera de här två donnorna endast 
klädda i våriga skinnjackor. 
 
 
 
 
 
 
I mars förra året kände jag mig betydligt fräschare i kropp 
och sinne. 
 
 
 
 
I mars förra året bjöds vackra himlaspel på vägen till jobbet.
 
 
 
 
I mars förra året fanns ett så magiskt ljus i vårt sovrum att
det faktiskt var trevligt att fotografera inomhus. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Så fin klänning!!

Svar: Tack så mycket!Det är faktiskt en barnklänning :)
JOSEPHINE KARLSSON

2 Anna-Carin Fridlund:

Ja tänk vad tiden går och det syns verkligen på Holger att ett helt år passerat. Ja man kan ju inte vara ute utan vantar i Mars i år tyvärr, men vi laddar. Snart kommer solen och värmen :)

3 När Annie fotograferar:

Underbara bilder! Vad du är duktig!

Kommentera här: