ÄR DET INTE ALLTID DU OCH JAG SÅ DÖR JAG

 
 
 
 
Jag tänker ofta på hur jag skulle offra allt för dig, precis allt! Jag tänker ofta på hur jag
alltid vill vara din bro över mörka vatten, trots att jag tror att även du måste få doppa
dina tår i det där mörka vattnet. Jag försöker säga till dig, få dig att förstå, att jag 
tänker göra precis allt för dig, alltid. Trots att jag vet att du är alldeles för liten för att 
förstå. Men jag vet ju också att du en gång kommer förstå, tills dess kan vi väl kramas 
så mycket vi bara förmår va?
 
 
 

Kommentarer:

1 Susanne:

Vilka läckra bilder, Och texten var jättevacker.

Svar: Tack så mycket Susanne!
JOSEPHINE KARLSSON

2 Maria - mamma till Liam:

underbara foton och skrivet :)

Svar: Tack så mycket!
JOSEPHINE KARLSSON

3 Emma:

Men åhh så fint. Det är bara ren kärlek och det vackraste man kan få att få en mamma som du....Och en gåva från ovan att få två så underbara individer som de där två prinsarna

4 Titti Forsberg:

Så vackert Josephine, våra barn är det absolut vackraste vi har och de skänker en sån glädje och så mycket kärlek.

Svar: Det finns aldrig något som kommer i närheten av den känslan.
JOSEPHINE KARLSSON

Kommentera här: