DEN FINA DAGEN



Det är en fin dag idag. Inte den där fina dagen när solen skiner och jag kan lämna mitt paraply hemma och inte den där fina dagen när agendan är uppfylld med allehanda lustfyllda aktiviteter. Nej idag är det en fin dag på riktigt. Ni vet  när man lyser inifrån och bara uppskattar allt så himla mycket för vad det är. Den där tacksamheten som sköljer över mig. Tacksamheten över allt som jag kallar mitt. Kärleken, kramarna, skratten och den här dagen. Tacksamheten över att kunna sitta på min vanliga gamla buss med mitt termoskaffe i väskan och lyssna på ett strålande Vinterprat i P1 med Fredrik Lindström.


Det är en fin dag idag!

Kommentarer:

1 Emma:

Åh underbara unge...jag älskar dig <3

2 michaela- mamma till tre 💗:

magisk bild! ♥

Svar: Åh tack kära du!
JOSEPHINE KARLSSON

3 Maria - mamma till Liam:

häftig bild :)

Svar: Tack så mycket Maria!
JOSEPHINE KARLSSON

4 Anna-Carin Fridlund:

Ja det är väl bland de som är de bästa dagarna! Vilken helt underbar bild!

Svar: Tack så mycket A-C!!!
JOSEPHINE KARLSSON

5 Mohammedi's | Art, model & designer:

vilken härlig bild!!

TUSEN TACK BÄSTA JOSEPHINE FÖR ATT DU HAR NOMINERAT! <3 man kan nominera varje dag :D <3

6 Thegra:

Härligt! Sånt smittar ofta av sig också... :) Kram

Kommentera här: