OM VULVADOKTORN OCH VALBRAVADER

 
 
 
Och här kommer jag och delar det nya avsnittet ETT HELT DYGN efter att det laddats upp och 
funnits i cyberrymden. Jag vet, så otroligt ansvarslöst men det kan tyvärr bli så när en har fullt upp
med att dammsuga havregryn hela dagarna och vara bitter över att de där magnifika kvinnorna
mina trots allt fick utebli.  Men jag lovar att jag nog ska lyckas återvinnna ert förtroende.
 
Men nu så är vi på spåret igen. Så nedan bjuder jag er ett rykande färskt avsnitt. Om än inte 
jätteaktuellt eftersom det spelades in för ett tag sedan och har sedan legat på klippniingsvänt medan
klipparen och dess vilda små turats om att bära sjukor. Vi pratar nämligen bland annat om valet
när det var alldeles nyvalt. Men vad gör väl det när ni också blir bjudna på härliga nakenchocker?
 
Och om ni är några nya här som missat detta härliga podcastalternativ så skulle jag verkligen 
tipsa er om att börja från avsnitt 1 HÄR och jobba er uppåt. Och ni andra viktigt på riktigt-rutinerade 
vet ju att ni kan lyssna när nedan, på Itunes eller någon av alla de fiffiga apparna för podlyssning.
Själv är jag ju otroligt förtjust i appen Podcaster som funkar för alla Apple-alternativ. Där söker ni 
på viktigt på riktigt och börjar sedan frodar er i samtal om självkänsla, tacksamhet, dalmål och 
ytlighet.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: