EN BIT AV MITT HJÄRTA TILL NÅGON ANNAN

 
 
 
 
 
Alltså vänner, ni är ju de bästa på att lovorda mig och mitt hem. Alltid.
Ni är så fina. 
 
Och så undrar ni om ni får flytta in, helst på momangen. 
Och jag säger bara kör till, ni är välkomna. Speciellt om ni sitter på lite kulor. 
 
HÄR har ni annonsen. Inte alls med lika bra bilder som mina egna om en nu får 
hålla på att vara så självgod i tisdagens eftermiddagstimme. Och det får en ju, vet ni väl.
 
 
Ovan ett litet naggande gott axplock av vad ni hittar på Hemnet.
Nu ska jag bli av med en bit av mitt hjärta. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Pirjo Brandenstam:

Jag skulle absolut inte ha något emot att flytta in i ditt vackra hem om jag hade råd.
För övrigt så är dina bilder mycket bättre och berättar mycket mer än dessa. Mer känsla liksom :)

2 Ida här och nu:

Men hur vackert bor du människa? Nu ligger de i helt fel del av landet och jag har inte råd. Men vilken dröm att få bo där. Förstår att du säljer en del av ditt hjärta nu. Men nästa ställe kommer bli minst lika bra. Kram

Svar: Tack Ida<3
JOSEPHINE FOTO

3 JUNITJEJ:

Vackert! Så vill jag ha det!

Kommentera här: