FREDAGSRECEPTET

 
 
 
Ja men när vi ändå är på gång med recept tänkte jag ge er ett på en grymmers fredagskväll. 
OBS! Just ingridiensen fredag kan bytas mot vilken trevlig veckodag som helst.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett knippe ungersk picksalami och surdegskex med havssalt.
 
 
 
 
 
 
Ett glas (eller fler) hemmagjord lime- och ingefärslemonad.
Ja men ni vet. En raljerar över hur otroligt löjligt det är med de där mängderna av citroner
snyggt placerade i skålar på husvisningar eftersom alla ändå fattar att ingen äter så många
citroner. Ändå står en nu en vecka senare med ett berg av lime och citron som snart blir gamla
och undrar vad tusan de kan användas till för smaskigt. Har jag ingen karatär alls?
 
 
 
 
Ett stycke galen kvinna med grotesk utväxt och oborstat hår.
 
 
 
 
 
Två burkar hårfärg.
Ni är många som undrar över mitt hår och hur jag färgar o.s.v. och det är denna 
jag använder. Nyansen är Apricot och färgen är en vegansk extremtoning som inte 
sliter på håret mer än ett balsam. Först måste jag såklart bleka min mörka utväxt 
med vanligt blekningsmedel innan jag kan använda dessa. 
 
 
 
 
 
En minst lika galen Lång man som motvilligt tar sig an ditt hår.
 
 
 
 
 
 
Slutligen en kalasbra serie att vila ögonen på (eller somna till) och kvällen är som gjord.
 
 
Frågor på det?
 
 
 

Kommentera här: