BAKSLAG



Ni vet en sådan helg när en bara vill checka ut från föräldraskapet och aldrig 
komma tillbaka. Jag tycker synd om mig för att de är jobbiga, jag skäller och 
tycker synd om dom för att jag skäller. Cirkeln rullar och sluts. Jag hatar när jag
skäller på mina barn, jag tror inte alls på den typen av uppfostran alls. Men när 
dom förlorar vettet gör jag också det. Och den lugna mamma de annars har
byts ut mot en gnällig och gapig. 

Jag tycker vanligtvis att jag är världens bästa mamma, ja jag vet en får säga 
det högt liksom. Men när känslan av att jag är en dålig förälder kommer åt mig 
så slår det tillbaka så jävla hårt och jag går ner mig totalt. 

Well well, som vi brukar säga här. 
Nu ska jag tömma min kopp,  gå ut med korv till en grilloch låtsas att jag är en 
friluftsmamma och bjuda de där tyrannerna på kanelbullar. De blir en snäll av! 






Kommentarer:

1 Sara:

Åh vad jag känner igen mig i det du skriver. Pepp till dig!

Svar: <3
JOSEPHINE FOTO

2 Pernilla :

Kom ihåg råden du brukar ge mig när jag känner precis så som du beskriver. ❤

3 Lisa :

Vilken otroligt fin blogg du har. Tänkvärda ord i mest varenda inlägg. Tack för att du delar med dig. 😊

Svar: Tack Lisa <3
JOSEPHINE FOTO

Kommentera här: