FRIDAYS MANSPREAD

 
 
 
Du kan vara frisyr!
 
Nä ba skoja. 
Skoja p.g.a. att jag idag egentligen har bra frisyr och det här är från tidigare i veckan 
när jag mest hängde i min egen underbara fåtölj och manspreadade.
 
 
 
 
Ja just det. Bra frisyr. Fast det är nog egentligen inget som är intressant för er. 
Istället fokuserar vi på min finne under näsan och att jag idag köpt dyrt rödvin för första gången 
för att den där älskade Långe ska laga mat till MIG. DET är ju något som är intressant för er.
Jag ska få sitta och titta på när han fräser i grytor medan barnen sover och sippa på mitt dyra vin
och känna livet i mig och inte vara den som luktar vitlök om fingrarna i tre dagar och har onda 
trampdynor. Ja just det. Livin`the dream. Getting out of the 69-kronorscomfortzone. Carpe vinet. 
Herregud vad jag lever life!! 
 
 
Men vi ses väl med dreggel i mungipan på soffkanten vid 21 va?
Tänkte väl det. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna-Carin Fridlund :

Ja du dreglet i mungipan det var redan vid 20.00 😬😬😉

Kommentera här: