JULSKINKAN HAR RYMT, OCH JAG ÄTER DEN OM EN TIMMA

 
 
 
Låt oss säga att jag inte är typen som tycker en ska spara på julen. Ja jag dricker julmust från
oktober till februari, tar upp pyntet långt innan advent och älskar att köpa julklappar. Och ja, låt oss
säga att jag har vört i skafferiet och skinka i kylen ikväll. Nej då, det är ingen katastrof. Vi överlever
alla ska ni se. Som en hök har jag hovrat runt vår ICAs blomavdelning hela veckan i jakten på
hyacinter för att idag mötasav några få svindyra stackare som jag SÅKLART ruinerade mig på.
Allt annat orimligt. 
 
 
 
 
 
 
 
Och vi har dumpat Lilla Glader i bingen och ska nu dumpa våra trötta fredagsrumpor i soffan. 
 
 
Mot oändligheten och vidare, ärade fredagsdansare!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

Guuuud så underbart! Jag är en sådan som inte törs börja för tidigt för att jag är så rädd att jag ska vara less när det väl blir jul. Men i år har jag i alla fall tjuvstartat med att ta fram de röda filtarna istället för de grå, och så har jag en tomteduk i brödkorgen och... vad mer... jag har druckit ett glas julmust! Och inte förstörde det julkänslan :D :D

Svar: Myyyyz! :)
PRALIN JOSEPHINE

Kommentera här: