TEKNIKHIMLEN HAR FÅTT EN STJÄRNA

 
 
 
 

Förlåt moder jord men nu ger jag upp. Sprickskadan fick bli sista skälvande droppen. Vi har gjort mycket kul ihop.Vi har bevarat minnen av barnen och kvällar med kvinnor på småtimmarna. Du har gett mig små ljusglimtar om kvällar när jag känt mig ensam men också stulit så mycket energi. Du gjorde det möjligt för mig att bombardera barnens farmor med bilder varje dag genom hennes sista år. Du har gjort det lätt för mig att dansa till musiken i de där tillfällena som dans och endast dans är lösning på allt. Vi har skrattat genom många poddar och skrattat lite mindre varje gång du åkt i backen. Du är äldre än min mellersta son och det senaste året har jag fått ladda dig minst två gånger per dag för att kunna vara en kontaktbar person. Så även om du har tjänat mig väl så är tiden tyvärr inne. Du är ersatt och kommer åka till återvinningshimlen. Nu ska jag och din ersättare bli gamla ihop. Dvs typ 30 eller något.

 
 
 
 
Och det här tar ju vårt sefliegame till helt nya nivåer. 
 
 
 
 
Ja men ni förstår ju. 
 
Nej då ingen dålig dag. Bara ett av mina ansikten. Jag ser ju ut så här också. 
Eller okej det kan eventuellt vara ansiktet som tillhör tvättvikning. Eventuellt. 
 
 
 
 
 
Och det här kan eventuellt vara bilden som tillhör bussen hem klockan 9.00 från ICA på pensionärstisdagen. 
Myz <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: