TRE DAGAR MED EN ARGBIGGA

 
 
Jaha och där sitter ni ute i måndagsstugorna och undrar vad Munsnörparnsson huserat 
 och frotterat sig med i dagarna tre. Klart ni gör. 
 
 
 
 
Jag har mutat mitt barn med tv för att stanna hemma från föris. Mys. 
Så gör alla rimliga föräldrar. Jo. 
 
 
 
 
*konkat konkat konkat veden* *eldat eldat eldat veden*
 
 
 
 
 
Jag har vägrat inse att pippitröjan jag köpte till min Tänkaren som vägrade den
för flera år sedan är för liten. 
 
 
 
 
 
 
Jag har ätit rimlig kvällsvickning med kullor och masar. 
 
 
 
 
 
 
Traskat runt i min finaste kjol som har hål i röven men det ser ju inte ni.
 
 
 
 
 
 
Jag har druckit lördagscappucino och gått på loppis med henne.
 
 
 
 
 
 
Ätit söndagscarbonara.
 
 
 
 
 
 
 
Hängt lite ensam med Tänkis. 
 
 
 
 
 
 
 
Köpt mig lite vinter. 
 
 
 
 
 
 
Tagit idylliska bilder i fejksnö.
 
 
 
 
 
 
OCH,
 
sovit min första hela natt på 1,5 år. 
10,5 timmar!!!!
 
 
 
 
 
 
 
Måndag -  back to the lekrum.
 
 
 
 

Kommentera här: