DET ÄR SÅ VI TAR EN SÖNDAG, MED DUBBLA LAGER VÄSTERBOTTENOST

 
 
 
 
Igår vaknade jag deppig och med lite existentiell ångest. Sedan tog jag familjen, åkte och köpte
lördagsgodis och vidare mot loppis. Jag blev bjuden på fisk och champagne och allt var lite bättre.
Hemma gjorde Långe mannen brasa och sa "ska vi dricka lite rödvin, lyssna på musik och laga lite
pasta trots att klockan är 22". Då tog jag fram de där hjärtögonemoji-blicken och sa "jag har aldrig 
älskat dig mer". 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det söndag och Långe mannen gick upp i ottan med grannen och Silverpojken och 
åkte till småland för att köpa 26 kvm skyddsglas (inga kostigheter) medan jag tog fram 
hjärtögonemoji-blicken p.g.a. MIN NYA STOL! Det är inte sista gången vi pratar om den.
Det lovar jag er. Oj vad vi ska prata om den. Men inte nu, nu ska vi bara titta och beundra.
Sedan ska vi ju ta tag i söndag också vänner, bästa dagen!
 
En söndag med västerbottenost på käckebröd, några kilo äpplen som ska bli till mos
och ett fortsatt helt och fullt blundande för att källaren är ett hem endast värdigt en råtta
just nu. Källare är jävulens påfund. Det kan alla som har en intyga. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: