HEJ KVINNODEJTSONSDAG

 
 
Vad hände här?
Hur har jag mage att helt snuva er på er i särklass bästa underhållning I FLERA DAGAR?!
Jo visste er bästa, okej? Ja men det blir ju lätt så när en bara har mage för tryffelchips och 
film när kvällsmörkret faller på. Synd för er, inte synd för min mage. Har ni nu rett er de 
senste dagarna? Ja jag tänkte väl det, helt handfallna är nog inte. För mina läsare är ju 
allmänt awesome. Så vad har jag hållit hus och ungar med?
 
 
 
 
 
Jag har bland annat varit tvungen att ställa in kvinnodejt p.g.a. ynklig Lång man med ryggskott
och istället fått inmundiga vinet på hemmaplan i mysbralla. 
 
 
 
 
 
Jag har fotat mina barn med celebriteter. De är så fotogeniska. Det har dom fått från mig. 
 
 
 
 
 
Jag har pärlat, dammsugit, pärlat, dammsugit, pärlat, dammsugit, pärlat, gastat "nu dammsuger
jag inga fler pärlor".
 
 
 
 
 
Sedan tvingade jag ovan grymma kvinna komma hit med fika och dammsuga pärlor. 
Nej det gjorde jag inte. Eller gjorde jag?
 
 
 
 
 
Sedan tjatade och tjatade denna lilla att han så gärna ville åka till ikea och äta brunch, köpa en 
hel arsenal med kronljus och gå på loppis och leta mysig matta att leka på till barnen rum. 
Så jag och Långe mannen tittade på varandra i samförstånd och sa jajajaja. Vad gör en inte 
för sin tjatande ettåring liksom?
 
 
 
 
 
OCH TITTA VAD GLAD EN BLIR AV DEN !!!
 
 
 
 
 
Och nu är han med sin Långe på inte mindre än två besök hos doktorn på en och samma dag.
Och jag är så trött att jag mest vankar runt från rum till rum och lägger mig och funderar över
att jag blivit en sådan därn person som mest pratar om att hen är trött hela tiden. 
 
 
Men ni vet, ikväll är det kvinnodejt. 
Och vad botar trötthet bättre än kvinnodejt? Nej precis INGET.
Okej möjligtvis chips då. Men vad gör en då?
TAR MED CHIPS PÅ KVINNODEJT SÅKLART.
 
 
 
 

Kommentera här: